close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[求助] 女友想我想到哭
Jul 2nd 2013, 23:30, by BoyGirl1

作者BoyGirl1 (男女板專用帳號1)

站內Boy-Girl

標題[求助] 女友想我想到哭

時間Tue Jul 2 23:30:48 2013

小弟和女友正處於遠距離戀愛 有次視訊時她突然莫名奇妙地就哭了起來 我趕緊問她怎麼了 她說:沒有啦,只是突然很想你,想著想著就哭了 當下我唯一能做的就是盡量安慰和哄她 只是覺得這好像都只是事後補救 後來一樣的事情又持續發生 而且我之後又得到更遠的地方讀書 所以覺得不得不正視這樣的問題 我比較沒辦法忍受自己竟然讓女朋友這樣子難過>"我是貼心的匿名帳號Boygirl1,有需要就寄信給我吧! 來信記得附上發文類型標題,以便小板主代發匿名文作業唷! 1.分享 2.心情 3.求助 4.討論 5.問卷 6.公告 若想要刪除匿名文章時也可以來信給小板主 但小板主無法幫忙刪掉不屬於您的文章唷! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.192.119.176

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    saghg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()