Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Fw: [協尋] 機車被偷了!! 武陵高中附近
Sep 9th 2013, 20:31, by catscat

我大學時,自己辛苦打工存錢買的CUXI被偷了!! 車號是 5FG-679 的黃色CUXI 第一代 坐墊很特別: 黑色坐墊 + 黃豹紋邊 + 三條黃色貓抓紋 附圖: http://ppt.cc/emZk 今天早上八點時,爸爸騎我的車後停在我家樓下,忘記拔鑰匙, 傍晚六點回家車子已經不見了!! 我家住武陵高中、IKEA附近,是小巷子內,所以應該不是專門偷車的車賊所為 拜託大家多幫我注意!! 拜託! 找到的我會以一千元獎金報答你! 如有線索請撥手機: 0989733140 或 0916948871 陳小姐 謝謝 ※ 編輯: catscat 來自: 1.34.205.9 (09/09 20:32) ※ 編輯: catscat 來自: 1.34.205.9 (09/09 20:34)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 saghg 的頭像
    saghg

    愛爾麗醫美診所, lamour醫美診所, 八千代醫美診所, 千代田醫美診所, 光澤皮膚醫美診所, 醫美診所推薦

    saghg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()